donderdag 14 januari 2016

Hooray for you

Hallo Allemaal
 
En daar ben ik weer voor vandaag.
Met mijn tweede post.
Want vandaag is mijn blogvriendinnetje GERIE Jarig!
Van harte Gerie, een fijne verjaardag gewenst!
Graag wil ik jullie laten zien wat ik voor haar gemaakt heb.
 De foto is niet zo geweldig van kleur...
vrij slecht weer.
Ze heeft hem al een paar daagjes terug ontvangen.
En is er erg blij mee, daar doen we het voor hé.
Ik heb geprobeerd me te verplaatsen in Gerie,
en een beetje haar stijl na te bootsen.
Met natuurlijk mijn eigen draai.
Ik heb voor deze tag een oude papier lijn van pion gebruikt.
Vind het nog steeds erg mooi!
De tekst en mal is met een MD malletje gedaan. (COL1324)
Het plaatje van pion heb ik gestanst
uit een spelbinders nestabilities (Floral Ovals 4)
Daaronder wondgaas en een mal van Joy.
Wel te verstaan uit de serie van Lin&Lene (1201/0071)
De takjes mal (6002/0263)
De vlinders ook van pion dp.
Verder bloemen van woc, houten smile van
(craft emotions), denk ik, gekregen namelijk), bakers touw.
Resin bloementjes van Frida , zo ook het kant.
Mochten jullie haar kennen, ze heeft weer nieuwe spulletjes geplaatst.
En ken je haar niet, klik op haar naam.
Echt een "snoep" winkeltje.
Met mooie  betaalbare prijsjes.
Kant en vintage seam binding konden ook niet ontbreken.
Ik heb in dit geval wel drie verschillende soorten kant gebruikt ;-)
(zie ik nu pas, valt me ineens op, hihi)
De tag heb gemaakt uit een shape art mal van DDBD.
Oja, dat wilde ik ook nog vertellen;
ik heb rode bloemen gekozen
omdat dit terug kwam in het plaatje.
 
Nou een hele waslijst was dit.
 
Graag doe ik met deze label mee bij:
- WLVC #61 kant (drie soorten gebruikt)
 - AnMaCreatief #52 bloemen
- Winter wonderland # spring is in the air
 
Morgen kom ik weer met een blogpost als me dit gaat lukken.
 
Nog een fijne dag gewenst.
En dankjewel voor jullie tijd en de altijd lieve berichten.
 
PS vergeten jullie niet mee te doen bij Scr@p-Cards challenge blog?
Daar wordt een label gevraagd met drie laagjes papier.
en je favoriete mal. Misschien kan ik jullie hiermee inspireren?
 
Liefs Anita


39 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje ook je kerstkaartje is een plaatje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige tag Anita, wat zal Gerie hier blij mee zijn, altijd leuk als er aan je gedacht wordt als je jarig bent.
    Het is wel in de stijl van Gerie, mooi gemaakt voor haar.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie tag heb je voor Gerie gemaakt Anita! Heel leuk dat je speciaal voor haar haar stijl hebt verwerkt :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend label heb je gemaakt anita - supermooi samengesteld en gedaan - een plaatje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart heb je voor Gerie gemaakt!
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige labelkaart heb je voor Gerie gemaakt.Alles is mooi gecombineerd. Vooral de bloemen vind ik we een blikvanger.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    is dit de tag van MD ? je hebt er iets moois van gemaakt, prachtige kantjes ( van Frida, ja die kennen wij wel) mooie toef, die erg leuk combineert met het plaatje, een gave creatie,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo anita,

    Prachtige tag voor Gerie.Heel mooi afgewerkt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig mooie kaart voor Gerie, echt prachtig Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een bjoetie Anita!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowwww Anita.....wat een schitterend labelkaartje, zo mooi van kleur en een prachtig plaatje en accenten. Ik kijk me ogen uit zeg, pffff GEWELDIG !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowwww Anita.....wat een schitterend labelkaartje, zo mooi van kleur en een prachtig plaatje en accenten. Ik kijk me ogen uit zeg, pffff GEWELDIG !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Anita wat heb je een mooie tag gemaakt ...er is zoveel op te zien vind hem geweldig!!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is die jarige Gerie een bofkont zeg, overal zie ik van die mooie creaties voorbij komen, erg mooi is deze, zal ze vast heel blij mee zijn.
    En wij omdat hij meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige labelkaart Anita, idd in de stijl van Gerie! Zal ze vast blij mee zijn!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend label heb je gemaakt voor Gerie.
    Logisch dat ze er erg blij mee is.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze tag is echt prachtig geworden. En bommetje vol met de mooiste details.
    Ik snap helemaal dat deze wel in de smaak viel.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi gemaakt Anita en ik kan me voostellen dat Gerie er blij mee was. Veel details, dus genoeg om te kijken!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende Tag heb je voor Gerie gemaakt.Daar zal ze wel blij mee zijn geweest.Echt Gerie haar stijl.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita, wat een mooie nostalgische tag heb je voor Gerie gemaakt, ze wordt maar verwend vanuit blogland. Mooi die rode accenten en prachtige soorten kant heb je gebruikt. Nog even bij Frida rondgekeken, dat is inderdaad een "snoepwinkeltje"...hihi. Bedankt voor de tip.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend kaartje voor Gerie heb je gemaakt Anita ... Ja is helemaal haar stijl ... Super mooi van kleur en zo romantisch !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige label heb je voor Gerrie gemaakt. Echt haar stijl. Ze zal er super blij mee zijn
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een SCHITTERENDE label heb je de verjaardag van Gerie gemaakt Anita...er is zoveel moois op te bewonderen ...en die zal vast een heel leuk plekke krijgen bij de jarige...
    Ook ik heb bij Frida rondgekeken en ga daar vast een keertje winkelen ...hele leuke vintagespulletjes heeft ze...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha Anita, nou jij bent lekker los gegaan voor Gerie! Prachtig zeg! Wat een plaatje. Echt wel iets voor haar.
    Ik ga eens even in het snoepwinkeltje van Frida kijken. Ken ik nog niet!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. In één woord Geweldig!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterend Anita, echt top!

    Lieve groet,Petra

    Ps: hoe gaat het met je gezondheid? Ik lees niet alles meer en kan het over het hoofd hebben gezien maar ik heb de indruk dat het goed met je gaat. Klopt dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh, Anita jullie hebben toch allemaal zo jullie best gedaan voor mij en heb iedereen al laten weten hoe ontzettend blij ik ben met al dat moois! Ik ben echt zo verwend door al die kaarten, wat allemaal kadootjes zijn en je label is zo gaaf!!! Thanks!!! ook voor je lieve blogpost!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hey Anita, Prachtige kaart heb je gemaakt zeg !! En als ik dit allemaal lees en zie krijg ik gewoon ook zin om weer kaarten te maken en te bloggen. Maar winkeltje spelen is ook leuk hoor ;) Misschien dat ik de draad wel weer eens op pak.
    Voor nu is iedereen welkom in het winkeltje en vooral bedankt voor het noemen van mijn naam !!
    Hartelijke groetjes,
    Frida

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig label heb je voor Gerie gemaakt. Leuk die rode accentjes, maken het helemaal af.
    Je kerstkaartje is heel mooi in die zachte tinten. Leuk dat je bovenaan ook nog twee sterren hebt gebruikt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat is dit weer prachtig gedaan en helemaal in de sfeer van Gerie. Schitterend vind ik dit label.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw, Anita, wat een beauty! Schitterend met al die details! Hiermee zal je blogmaatje heel blij zijn! En wij vinden het leuk dat je met deze creatie meedoet bij onze challenge bij WLVC!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtigggggg....wat is er lekker veel te zien op je tag....en wat is die Gerie een bofkont. Fijn dat je deze weer wilt delen met ons bij WLVC.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Anita
    Beeldschoon is deze label voor Gerie.....ik kan ernaar blijven kijken en ontdek steeds weer iets nieuws, echt zo mooi.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige tag Anita!
    Bedankt voor het meedoen bij AnMa Creatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen