maandag 18 januari 2016

Warme winter wensen

Hallo allemaal
 
Aller eerst welkom aan mijn nieuwe volger.
Leuk dat er toch steeds weer om de hoek komen kijken.
En mijn kaartjes waarderen.
 
Het is nu toch echt wel winter.
Het is vandaag niet boven nul geweest bij ons.
Het zonnetje scheen lekker.
Maar we hebben geen sneeuw (gelukkig)
 
Dus de kaart is wel erg toepasselijk denk ik,
voor een aantal plaatsen in ons kikkerlandje.
De foto gemaakt in de zon
 
Foto gemaakt uit de zon.
Wat een verschil dan toch??!!
 
Ik heb geprobeerd er een CAS kaart van te maken.
Maar oei oei dat is toch een moeilijke opgave voor mij.
Wil er al snel wat meer bij op doen.
Maar hopelijk kan hij er mee door als CAS kaart.
Vind de sterren mal erg leuk om mee te werken.
Ik heb drie soorten MD spullen voor deze kaart gebruikt:
De stempel -> EC0138
Mal -> LR0369
Plaatje van Mattie -> CT1502
De tekst heb ik met wit embossing poeder gedaan.
 
Graag wil ik met deze kaart mee doen bij:
- KIC #77 CAS kaart
- MD Kreadivas  #18 option schneeflocken
- CMC #76 Winterfun
 
Vandaag zag ik ook dat ik met mijn
schaatsende Don kaart derde was geworden
bij SSS
 
 
Altijd leuk!!
Kreeg daarvoor nog een leuke Bestie digi.
Dankjewel !!!
 
Verder wens ik jullie een fijne week.
Bedankt voor het langskomen en de altijd lieve berichten.
 
Liefs Anita



40 opmerkingen:

  1. Hoi Anita. Je hebt een leuke kaart gemaakt. Maar of het cas genoeg is? Leuk de sterrenmal. Plaatje Past er leuk in. Gefeliciteerd met je top 3 plekje. Je kaart is ook erg mooi!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Anita...het lijken twee verschillende....uit de zon en in de zon!
    Gefeliciteerd met je top 3 plaats.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Echt zo heerlijk winters en dan genieten in het zonnetje. Wat willen we nog meer.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele mooie kaart Anita.
    en gefeliciteerd met je top3

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart, Anita.
    Prachtig in een bruintint.

    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie winterse kaart!
    Gefeliciteerd met je gewonnen digi! Altijd leuk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Anita en gefeliciteerd met je winnende kaart
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit koude winterse tafereeltje doet op de één of andere manier toch wel héél warm aan.
    Kei leuk gemaakt!!!
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita,
    voor jou doen is het wel heel erg CAS, moeilijk hé om een kale kaart te maken, je stermal en plaatje zijn heel erg leuk..
    Gefeliciteerd met je Top 3 plekje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi winters kaartje, Anita. En gefeliciteerd met je top 3 notering!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi kaartje, ook geen idee of dit voldoende CAS is? Weet zelf ook niet echt hoeveel blanco ruimte is dan wel zou moeten zijn... Niet makkelijk hé!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie winterkaart heb je gemaakt in deze tinten. Gefeliciteerd met je derde plek met je schaatsende Don.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi en je kaartje met Don is echt super.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart Anita, mooi plaatje en mooie mallen en kleuren!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi winters kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is prachtig! Moeilijk hè, om een CAS kaart te maken.
    Je moet je dan zo inhouden....hahaha.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vind het een mooie kaart geworden .
    cas kaart is voor mij ook niet te doen bij mij zit hij altijd veel te vol haha
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anita,
    Een "kaal"kaartje is nog niet zo makkelijk hè! Volgens mij had je kleine ster al voldoende geweest, maar dat vinden wij zo leeg en snap datje, je ingehouden hebt, haha Je winterse kaartje is in ieder geval mooi geworden! Leuk om een digi te winnen Anita, kun je weer eens inkleuren! Fijne dag!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart heb je gemaakt Anita - een supermooie combinatie.
    Gefeliciteerd met je top 3tje.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi winters kaartje Anita.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart Anita, heel chique!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is zo koud buiten en dan is de tekst echt super he hihi warme winterwensen ;) Wat een verschil in kleur de foto's! Heel mooie kaart Anita! Gefeliciteerd met jouw gewonnen digi! Super leuk :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het blijft een mooie combi vind ik, wit en craft. Je kaart ziet er zo mooi uit Anita, bijna sereen met dat plaatje in die mooie ster. Ik vind het een plaatje. Gefeliciteerd met je behaalde prijs...leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een kaartje in prachtige kleuren Anita ... Heel leuke mal is de ster ook ... Bij ons heeft het heel de dag gevroren maar gelukkig weinig wind zodat het nog mee viel ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi Anita. Wit en kraft combineert altijd zo prachtig! En wat leuk dat je met Don in de top 3 staat. Ik dacht dat ik het nog ergens zag...ja, Hobbyvision! Super zeg!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele mooie kraft kaart Anita.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele mooie kaart,Anita.mooie kleurencombi.Gefeliciteerd met je 3e plaats met je Don kaart.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart Anita! Mooi gecombineerd. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je hebt een mooie kaart gemaakt, en in ieder geval op tijd af voor de kerst. Leuk dat je meedoet met de Kaartjes inspiratie challenge.
    Groetjes Esther DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige creaties zie ik weer bij je!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige winterkaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nice scene! Just beautiful :)
    Thanks for playing with us at Card mania, hope you will join us again. :) Kajcyika

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaart. Leuk dat je in de top 3 sta.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Anita
    Het is een prachtige winterse CAS kaart geworden, best moeilijk is dat voor ons, als ik ze zie vind ik ze altijd zo mooi maar als ik er zelf 1 maak dan mis ik altijd nog wat LOL.
    Gefeliciteerd met je top 3 plekje.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Looks beautiful! Thank you for joinning Card Mania challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wonderful creation! Beautiful use of dies!
    Thanks for playing at Card Mania Challenge (sorry for the delay!).
    Ileanaxx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wonderful card ,elegant and nice!Thank you so much for join us at Kreadiva´s challenge this month!Good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gorgeous creation in beautiful colours!
    Thank you for sharing with us here at Kreadiva´s!
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen