vrijdag 18 maart 2016

Voorjaars kaart

Hallo Allemaal
 
Onwijs bedankt voor de lieve reacties op mijn paaskaart.
Vandaag laat ik jullie graag een voorjaarskaart zien.
Met mijn nieuwe mallen en plaatje.
De eendjes waren uitverkocht maar ze zijn weer te krijgen in de winkels.
Dus heb ik gauw ingeslagen!
De kaart kan ik nu plaatsen want de ontvanger heeft hem ontvangen.
En is er erg blij mee.
Ze is een goede FB vriendin van me.
Ik heb haar leren kennen via het hobbyjournaal.
Waar we ook al leuk contact hadden.
Dit hebben we voortgezet op FB.
Crea Astrid ....jij weet wie ik bedoel, hihi.
Ze is zondag jarig.
 
 
Staand
 
Plat gelegd
De zij aanzicht
 
De volgende  MD materialen heb ik hiervoor gebruikt.
- IT583 het plaatje
- De mallen LR0406 - LR0409 (mijn nieuwe)
- LR0240 vlinder
- PK9107 en PK9091 dat zijn de nummers van de gebruikte design blokken
 
Graag doe ik met deze kaart mee bij:
- MDDivas # speciale vormkaart
Alles geht mit Marianne Design+Option Männerkarten
- AnMaCreatief #54 voorjaar/lente/pasen
- Scrapping4fun #61 anything goes
- Craft Addiction #3 alles behalve vierkant
 
Dankjewel voor jullie bezoekje en de altijd lieve berichten
 
 


44 opmerkingen:

  1. Mooi Anita, wat zijn ze prachtig vindt je niet die zwanenplaatjes en wat erbij hoort van MD. Het is wel zo'n sierlijk dier vind ik. Ik heb er zelf net ook een kaart opgezet met dit plaatje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je waterlelie heeft een hele mooie bloemknop Anita, die duikers vind ik ook zo gaaf! Het past allemaal mooi bij je plaatje...het is een fleurig en kleurig Lente feestje geworden.
    Fijn weekend hoor...liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaart, Anita. Daar zal de ontvanger blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk kaartje Anita ... Zo een lieve lentekleurtjes allemaal !
    Groetjes, prettig weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, voorjaar!
    Prachtig kaartje Anita.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    wat een mooie kaart heb je voor Astrid gemaakt, leuk plaatje en de prachtige nieuwe stansen, ik wacht nog steeds, de gansjes had ik al eerder gekocht..
    Grappig dat iedereen de kattenstaarten anders noemt, ik lees hier boven duikers en iemand anders noemde ze sigaren..
    Ik vind de lelie in het paars echt super..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een beauty van een kaart Anita, mooie details en prachtige bloemen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend lentekartje Anita, wat een schitterende accentjes er allemaal...daar word ik nou echt vrolijk van...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke lentekaart Anita, laat de lente nu maar komen,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart heb je voor je FB vriendin gemaakt. Heel mooi papier en een mooi plaatje. De stans van de sigaren vind ik erg mooi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je gemaakt Anita.
    Fijn dat je ook de malletjes nu binnen hebt.
    Het zijn gewoon 'must haves'
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie voorjaarskaart! Mooi model en leuke mallen heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooie kaart Anita, zal je FB-vriendin vast reuzeblij mee zijn!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi hoe je die waterlelie hebt gemaakt in dubbele laagjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterende kaart! Zo leuk zijn deze nieuwe materialen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart. Mooi is de waterlelie en de eendjes zijn ook erg leuk. Ik moet er binnenkort ook mee aan de slag.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart met je nieuwe spullen, Anita.
    En bedankt ook dat je weer meedoet met de challenge bij AnMa Creatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anita Wat een prachtige kaart. Heel mooi met al deze materialen. De bloem is super! groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is weer een schitterende creatie met alles er-op-en-eraan! Je reminderkaart hieronder is ook een plaatje om te zien!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita,
    Heel mooi voorjaarskaartje !
    Fijn Weekend Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuke lentekaart Anita, grappig dat papier heb ik ook nog liggen, wie wat bewaard die heeft wat...
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart.Leuk model.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart Anita en bedankt voor je reactie op mijn rare blog.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk kaartje. Bedankt voor je deelname aan Scrapping 4 Fun en suc6.

    grtjs
    Claudia
    DT Scrapping 4 Fun

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi
    superleuke en toffe creatie
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Anita,
    prachtige kaart ook de kleurtjes liefs van martine en fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig kaartje heb je gemaakt Anita - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kaart heb je voor Astrid gemaakt Anita! Heel mooi model, super lief dp, prachtig plaatje, prachtige waterlelie en heel mooie 'struiken' aan de oever ;) Leuk hé om elkaar te leren kennen :) Ik vind het telkens weer genieten als ik Bloggers in het echt ontmoet en er ook afentoe contact mee krijg :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat lief en wat een mooie kaart heb je voor Astrid gemaakt! De details zoals de waterlelie en de vlinder en het riet...erg leuk geheel :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Anita wat een leuk kaartje is dit. Zo krijg je meteen zin in de lente. Leuk dat je meedoet met ons bij craftaddiction challenge blog. Groetjes Jolanda ( CA-dt )

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Anita wat een leuk kaartje is dit. Zo krijg je meteen zin in de lente. Leuk dat je meedoet met ons bij craftaddiction challenge blog. Groetjes Jolanda ( CA-dt )

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hele mooie lente kaart,Anita.Superleuk model.Prachtige bloem.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk dit kaartje Anita met de nieuwe mallen! Weet zeker dat de jarige er blij mee was!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Weer een hele mooie kaart Anita!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooi geheel van MD papiertjes en stansjes! Fijn dat je weer meedoet bij Marianne Design Divas, Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Beautiful card, love all the detail and those flowers
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Hugs
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. En op en top voorjaarskaartje. Prachtig gemaakt Anita, mooi die bloem als eyecatcher.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. What a fabulous card :-)) I like the image and colours you use.
    Thank you for sharing with us at Scrapping4Fun. Hope to see you again.
    Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Great card! Thanks for playing along with us at Scrapping4Fun Challenges. Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    BeantwoordenVerwijderen