woensdag 21 september 2016

Scr@p-Cards challenge #89

Hallo Allemaal
 
Ben nog steeds niet erg actief hier in blogland.
Daar baal ik van!!
Er liggen wel wat onafgewerkte kaarten
 dus ik hoop wel dat deze binnenkort afkomen naast mijn dt werk.
Komt goed, merk al wel nu alles naar school is
dat ik al wat meer tijd krijg.
 
Graag heet ik mijn nieuwe volgers Maia, Emma en Anja  van harte welkom.
Leuk dat jullie mijn gaan volgen zijn.
 
Vandaag begint er weer een nieuwe challenge #89 bij
met als thema :
Een kaart of creatie waar we een label op willen zien.
Dus niet op zichzelf staande label!
 
Dit is mijn bijdrage hiervoor.
Deze kaart is gemaakt voor een 60 jarig bruiloft.
De label zit achter het plaatje geschoven.
 
 
Als basis heb ik de DDBD shape art mal gebruikt -> 470.713.100
Het DP is van Joy -> 6011/0401
Het plaatje is van Gerda -> 3278
De label is een MD mal -> LR0154
Achter het plaatje heb ik de mal van Leanne de Graaf gebruikt -> Lea 007
Dat waren mijn oude mallen.
Maar ik heb ook nog een nieuwe mal gebruikt van Craft Emotion
De veer mal -> 115633/0181
Mooi is ie!!
Verder nog de vlinder van DDBD paper art -> 472.948.007
De stempel met de cijfers en hart is van MD -> EC0122.
Verder nog distress inkt en de distresser gebruikt voor de randen.
De rest uit eigen voorraad.
 
Dit keer is onze sponsor Hobbyshop Agnes
met een mooie prijs.
 
Mijn DT maatjes hebben prachtige voorbeelden gemaakt.
Ga gezellig langs bij Scr@p-Cards challenge blog
en doe gezellig mee.
 
Graag doe ik met kaart mee bij;
- AnMaCreatief #60 inspiratiefoto
- Friendship #9 Alles Geht
- Deep Ocean  #138 Anything goes
 
Ook had ik nog een eerste plaats van de top drie gewonnen.
Maar liefst voor de vierde keer met deze kaart.
Bij MBDGD . zo trots!!!
 
 
 
Graag laat ik jullie nog een foto zien van de aster in onze tuin.
Die bloeit nog volop in de tuin,
wat de dagpauwoog vlinders geweldig vinden met dit weer afgelopen dagen.
Erzaten er soms 8 tegelijk op, op deze foto eentje minder.
Maar wel nog een andere vlinder erbij op.
De bijtjes vinden de bloemen ook geweldig, ontelbaar veel.
Maar ja er staat ook niet veel meer in de bloei.
 
Dankjewel voor je bezoekje en de lieve woorden.
Ik hoop binnenkort jullie ook weer volop te bezoeken!
 


24 opmerkingen:

  1. Romantisch mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schitterende kaart Anita. Zeer romantisch met mooie details.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart, prachtige afwerking en in erg mooie, zachte tinten! Rustig aan, alles op z'n tijd Anita.
    En ja, leuk als je in de nazomer nog zoveel leuks hebt in je tuin. Hier ook nog steeds vlinders en wat bijtjes. Maar je merkt nu wel dat het herfst aan het worden is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi gedaan in die romantische kleurtjes, Anita.
    En gefeliciteerd met je opnieuw winnende kaart, leuk is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super romantisch sfeertje op je kaart Anita! Prachtig kant en hele mooie kleuren! Het bruidspaar zal er heel erg mee in de nopjes zijn!!!! Wees maar trots op je vierde nominatie van deze kaart!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, ook al zo,n prachtige voorbeeldkaart Anita, romantisch sfeertje zie ik hier, prachtig van kleur.
    Leuk al die vlinders op de aster, je ziet ze niet zoveel meer, jammer genoeg.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige, romantische kaart Anita,
    heel mooi plaatje en het kant is echt supermooi..Leuke foto van de tuin, alles groeit en bloeit maar door..
    groetjes,
    Ans
    p.s. heb jij ook een baan ??

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaart Anita en gefeliciteerd met je top3 plaats.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig is je kaart en het lint is echt beeldschoon Anita!
    Wij zien hier heel weinig vlinders. Er staat een reuzenconifeer in de tuin die we al 2 keer enorm hebben laten snoeien maar nu gaat hij er definitief uit en dan heb ik straks 3 meter meer border en daar gaat een vlinderstruik in.....wie weet zien we er dan volgend jaar ook zo veel!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Romantische kaart Anita ...heel mooi gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Anita,

    Mooie kaart met een prachtig kantje.Gefeliciteerd met je winnende kaart.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart Anita!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart heb je gemaakt Anita - prachtig geheel en echt een beauty!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Leuke challenge opdracht heb jullie verzonnen, dit gaat veel mooie inzendingen opleveren denk ik.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart, dit zijn altijd van die geniet momentjes hè.
    Wauw, wat een prachtige volle aster staat er in jullie tuin. Leuk dat de vlinders hier zo op af komen. Hoe staat het met de verkoop van jullie huis? Straks ook maar een aster in de nieuwe tuin planten!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Anita! Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooi kant heb je erop verwerkt.

    De Asters bloeien wel erg mooi zeg en leuk ook dat er zoveel vlinders op af komen. Helaas heeft mijn man ze bij ons afgeknipt, omdat hij de schutting wilde vernissen, voordat het weer wat minder wordt. Hopelijk hebben we er volgend jaar plezier van.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart Anita. Een plaatje. Wij hebben ook nog heel veel vlinders in de tuin. Ik vind het een genot om naar te kijken.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

  18. geniet nog maar heerlijk van het mooie weer Anita dat doe ik ook!
    wij zijn nu weer thuis en ik moet ook heel langzamerhand weer in het ritme van alle dag komen.
    Het bloggen komt vanzelf wel weer.
    Je voorbeeldkaart ziet er prachtig uit! heerlijk roze daar houd ik wel van!
    het is ook weer een leuke nieuwe uitdaging ik probeer ook zeker weer mee te doen.
    Wens je vast een fijn weekend!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anita
    Je kaartje is beeldschoon en zo romantisch in deze zachte tintjes en met dat prachtige kant.
    Gefeliciteerd, maar liefst 4 keer val je in de prijzen, geniet ervan!
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita,
    Super.....mooi en romantisch is kaartje met zoveel mooie details erop te zien, prachtig!!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Anita wat een super mooi romantisch kaartje ... Prachtige combinatie van materialen.
    Gefeliciteerd met je winnend kaartje ... is ook een super mooi ...
    Ja wat kan je toch genieten van de prachtige natuur met bloemen en vlinders ...
    Groetjes, fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig romantisch kaartje. En wat bloeit je aster prachtig. Mooi dat het zo al die dagpauwogen aantrekt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart! Mooie tinten op kleur bij het plaatje met veel details. Gaaf om 4 keer met dezelfde kaart te winnen, gefeliciteerd!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan onze INSPIRATIEchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen