dinsdag 27 september 2016

Sfeervolle kerst dagen

Hallo Allemaal
 
Vandaag is het mijn beurt om jullie te mogen inspireren.
Ik heb gekozen voor een kerstkaart om kerstkaarten stress te voorkomen.
Hoe staat het met jullie kerst kaarten?
Hopelijk ook al heerlijk op weg.
Want het is echt zo kerst hoor ;-)
 
 
 
Voor deze kaart heb ik de mooie stempel van Wild Rose Studio gebruikt.
Deze heb ik in een paarse variant gekleurd (mijn favoriete kleur!)
 met de Faber Castell potloden.
Ze hebben in een flinke sneeuwbui gezeten.
De sneeuw op de mutsjes heb ik gedaan met Foamball clay
De sneeuw op de lijfjes is gedaan met een Molotow Marker
En de sneeuw uit de lucht is met frantage gedaan met blauwe glitters erin.
Blijft leuk spul!
Als basis heb ik een DDBD shape art gebruikt.
Het design papier is van Marianne Design met nummer PK9087.
De bloem is de mooie kerstster van Petra met daarbij de
Takjes set van Petra.
De bloemblaadjes en blaadjes heb ik wat omgevouwen,
dit kan met een vouwtool
Daarbij heb ik een oudere takjes mal gebruikt.
Met nummer LR0227.
De bloemen versiert met uit eigen voorraad diamant steentjes etc.
De takjes set en de rand van de stempel heb ik bewerkt met
distress inkt de kleur vintage photo.
Alle randen van het papier bewerkt met de Paper Distress Tool
De grote sneeuwvlok is er één van de Paper art van DDBD 
Deze tekst stempel  vind ik erg mooi bij staan.
Deze heb ik langs de tekstranden uitgeknipt
en wat verhoogd met foam dots
(Ik gebruik altijd de Stazon inkt om te stempelen.
en de Tacky gleu lijm om alles op te plakken )
Verder leuke spulletjes erop gebruikt zoals klokjes, etc.
Om de kaart te laten staan heb ik de DDBD kaarten standaard mal gebruikt.
 
Ik laat jullie nog wat detail foto's zien.
 
 
Graag doe ik met deze kaart mee bij:
- kleuren met potloden #sept kant en/of lint
Ingekleurd met faber castell potloden
- Crea Chicky's # Anything goes/halloween
- SSS #101 Anything goes option animal
- Addicted-to-stamps #132 your favoriete embellishment
(= touw en diamant steentjes)
- Winter wonderland #tic tac toe
(snowflake-patterned paper-white and snowflake-blue-ribbon and
white-embossing-die-cut and white-sparkle or shine-ribbon)
- Craft your passion #331 Anything goes
- MD Divas #9 your favourite color(s)
= purple/lila
 
Alle gelinkte en onderstaande producten
zijn verkrijgbaar bij de webshop van  CraftAddiction 
 
https://www.craftaddiction.nl/product/dutch-doobadoo-dutch-card-art-kaartenstandaard/  https://www.craftaddiction.nl/product/dutch-doobadoo-dutch-shape-art-label-2/  https://www.craftaddiction.nl/product/dutch-doobadoo-dutch-paper-art-sneeuwvlokken/ 
https://www.craftaddiction.nl/product/craftemotions-foamball-clay-luchtdrogende-klei-wit/  https://www.craftaddiction.nl/product/tonic-studios-tools-paper-distresser-tim-holtz/  https://www.craftaddiction.nl/product/molotow-marker-signal-white/ 
https://www.craftaddiction.nl/product/craftemotions-clearstempelset-christmas-nature-kerstwensen/  https://www.craftaddiction.nl/product/wild-rose-studio-clearstamp-robins-on-branch/  https://www.craftaddiction.nl/product/klokjes-wit-8-mm/ 
 
 https://www.craftaddiction.nl/product/foam-dots-1-x-5-x-5-mm/ 

Dankjewel voor het langs komen en de altijd lieve berichten.

 


32 opmerkingen:

  1. Schitterend Anita wat heb je dit leuk gedaan zeg. Die kerstster is prachtig van MD en de paarstinten zijn echt super. Leuk hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die schattige vogeltjes zijn zeker in een flinke sneeuwstorm terechtgekomen! mooi gekleurd, bedankt voor je deelname aan onze challenge, Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kerstkaart! Leuk in het paars. Mooi is de kerstster van MD hè?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er dol op Tineke! Prachtige aanschaf!!
      Ik zie hem bij jou ook inderdaad vaak verschijnen, mooi hoor!
      Gr Anita

      Verwijderen
  4. Een fantastisch mooi kerst kaartje is dit zeg, dat stempeltje is zo gaaf en heb ik ook aangeschaft! Je kerst ster is ook te gek en die takjes ook! En dan je winterse effect met frantage, dat geeft zo'n mooie sfeer hè! Ik ben er weg van Anita!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart,Anita.Wat een enig stempeltje.Mooie kleurtjes en een hele mooie kerstster.Een heel mooi geheel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a fabulous card, so sweet and perfectly layered! Hugs, Autumn (SewPaperPaint)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PRACHTIG.. heel mooi geheel.. en de kerstbloem is super. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Anita met mooie details.
    Dank je wel voor je deelname bij de Crea Chicky's.
    Groetjes Nicolette DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben er helemaal weg van Anita en dat terwijl ik niet eens een paars-fan ben maar dit is echt super mooi!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thanks for playing along with us at Winter Wonderland with your gorgeous card. I love this image. Good luck. Christine DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw...wat een pracht van en kart is dit, Anita. Vind 'm zó mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heeeeel mooi deze kerstkaart Anita....zooooo een leuk stempeltje en ook de andere details passen er zo mooi Een echte beauty in die lila tintjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooi kaartje Anita ... zo heel mooi van kleur. Het prachtige stempeltje is ook super mooi ingekleurd !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita, deze is zo gaaf! Ik zag hem al. Heel mooie gekleurd en de hele aankleding van dit kaartje is top!! Het paarse is zo prachtig. En hoe is het eigenlijk met jullie huis? Schiet het al op?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Héeeeee....Anietje.....Ik ben nog even een rondje aan het doen voor de diverse DT's en zie ik ineens jouw kaartje langskomen. Super gedaan zeg, wat een dotje. Geweldige kleuren en zo'n lief afdrukje ook. Helemaal schattig. Dankjewel voor je deelname bij Winter Wonderland en succes. xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart heb je gemaakt Anita.
    Super mooie kleuren en wat een mooi geheel.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooooh wauw, wat een prachtige kaart! Nou bij mij zal het wel stress worden vrees ik ;-)

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend Anita!! Leuk stempeltje...wou dat ook graag hebben op de beurs helemaal uitverkocht heb ik het vorige week besteld zat het er niet bij wordt een nalevering....balen. Maar de mooie kerstster van MD zat er wel bij ...die zal ik vandaag is gaan gebruiken . Lig al goed op schema met de kerstkaarten.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een beauty van een kerstkaart Anita de kleur en het lieve stempel afdrukje ik vind hem echt helemaal top!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Very cute and beautiful card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and hope to see again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een super mooie kerstkaart Anita. Prachtig gemaakt in een mooie kleur, mooie details erop verwerkt en een te schattige stempeltje! Super. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful card Anita. Love the little birds.
    Thanks so much for joining us at Winter Wonderland.
    Lou DT xo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kerstkaart!!
    En leuk dat je meedoet bij de challenge van Kleuren met Potloden.
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige kaart!
    Leuk dat je meedoet aan onze Challenge bij Crea Chicky's.
    Groetjes Joukje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Mooi in de kleur paars.
    Leuk is de stempel die je hebt gebruikt en mooi ingekleurd!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge kleuren met potloden.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende kaart! Perfect afgewerkt, mooie details....super!!
    Leuk dat je meedoet bij crea chicky's
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Superleuke kaart!!! En leuk dat je mee doet bij de challenge van Kleuren met Potloden.
    Grtz Janette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattige kerstkaart. Mooie kleuren ook.
    Thanks for playing with us at Craft your Passion Good luck!! Michelle(DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Such a lovely card, I love all the details and the colours! Thanks for joining us at Addicted to Stamps challenge!
    ;-) Alex H.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Karin DT coördinator



    BeantwoordenVerwijderen